Followers

Tuesday 11 December 2012

Tayar Kereta


Berapa ramai yang tahu tukar tayar kereta sendiri especially wanita?
Jawapan: Saya x pandai ok..Tengok encik somi je walau berjuta kali dia cakap “ok ,lepas ni buat macam ni..” aku? Cuma cakap..”ooooo ok ok paham..”

Berapa ramai yang alert kebotakan tayar kereta sendiri especially wanita?
Jawapan: Saya! Yang ni saya alert sebab senang je, tengok bunga, bukan bunga kantan, bunga bunga ros hokey tapi bunga pada tayar kereta tu dah makin licin, maka botaklah tu! Hahah..ada paham??

Berapa ramai yang tahu berapa tahun sekali kita patut tukar tayar kereta especially wanita?
Jawapan: Saya! Saya! Saya tidak tahu sebenarnya…errr berapa tahun ehhhh???

Last soalan , berapa ramai yang ada spare tyre? Hahahahhaah
Jawapan:  Biarlah rahsia..kuwaang kuwang

16 comments:

Anum said...

kalau kasi anum memang x pandai

Aisy Nasiha said...

haha...saya pun sama, tk tahu, harapkan suami je bab ni....

nanieydotcom said...

nani x amik thu sbb lesen pun xde.. tp actually yg ada kereta kena thu.. wajib.. buatnye tgh jln tnye pancit, kredit xde, internet pun xde.. adehh.. bahaya.. nk thn orang mtk tolong?? emm susah nk cye org zmn skang ni..

p/s: teringin nk tukar tayar kereta sbb ble dpt tukar tu rasa mcm hebat je.. haha..

Ratu Hatiku said...

Walaupun xtau bwk kete tapi tau semua psl kete...suka amk tau..hihihi....

Azhafizah MN said...

haha..semua pun xtahu..tahu guna kete je la..tapi yang last tu mmg non hado.(:

Falsya said...

falsya tau tukar tayar..tp xlarat nk tukar sbb berat..tayar spare ade tp kecik xsuke..heheh..selebihnye tau drive je..kuang3..

kurus said...

ahahha akk lah tuu
memang x tahu bab2 tayar nie dik
huhu sedey !

wantie said...

kalau bab tayar memang saya tak tahu. tapi saya ok je. sebab kat office ni ada department tuk service keta. so dorang le yang selalu detect tayar botak dan check sparte tayar bagai.

jgn tak tau, coolant dalam keta tu pun saya suruh budak budak tu letak coolant. hahahaha...

tau drive je kan.,.

miaa ayuni said...

hahahhaa....spare tyre je la tau jwbnye..

Mimie said...

sy tak tahu

Chic Na said...

cikna tau nak tukar tayar kereta tp tang bukak skru tu tak larat. hikhikhik..

munna said...

munna pun sama... semuanya tak tahu... tahu bawak je

Si Matatajam said...

M pun harap kan my hubby ja..muahahahaaaa..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani harap en suami jer kak...tp yg last soklan tu spare tyre xder tayar spare ader la dlm keta muahahaha :p

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Kalau tang penjagaan kereta... Kak Mirror mmg lebih suka "bermanja2" dgn En. Suami.

nadia farahida said...

kak intan, nadia hanya tau memandu semata2. kuikukui