Followers

Friday 7 June 2013

CABUTAN KEDUA UNTUK PEMENANG GA MUNGKIN AKAN DILAKUKAN SEKIRANYA…

Salam semua..mungkin saya terpaksa cabut undi untuk kali kedua untuk GA saya baru2 ini sebab pemenang belum respon apa2..So dateline sampai esok , Sabtu 8 Jun 2013 sahaja. Tepat jam 12.01 tgh malam, automatik saya akan cabut undi lain. Dan kemenangan sebelum ini akan terbatal. So saya minta maaf awal2 la ya kepada pemenang tersebut.


So kepada peserta2 GA saya, bersedia jika pemenang bertuah ini masih tidak muncul, berkemungkinan ANDA mempunyai peluang. Apapun, saya berharap segalanya berjalan lancar..:))

9 comments:

Izzati Shaidi said...

Harap-harap saya ^^ hehe

suwara entertainment said...

rugilah pemenang yg tlh lpskan peluang keemasan ini. hehehe

Ibu Lala said...

lor...x nak adiah ke??? meh sini kalau x nak..

musang said...

rezeki dalam tangan mungkin terlepas

Miss N™ said...

apapun, pada yg berjaya tahniah..

☾SHiemaCMa786☾ said...

Salam K.INtan..
fuhhhh... hrp2nye sayelah tu..
ehehehe... :p

Unknown said...

siapalah yg xnak hadiah tuu..huhuhu..rugi tol

Deq's Qienz said...

xsempat nk join..hehe3.gud luck kpd mereka y join.

iuzira said...

sedihnya...
xde rezki